20/06/2016

La URV organitza una setmana de formació sobre la planificació estratègica internacional

En el marc del programa Erasmus+, la segona edició de la International Staff Training Week acull personal provinent de diverses institucions de dotze països, del 20 al 23 de juny al campus Catalunya. L'organitza el Centre Internacional de la URV, amb experiència en plans estratègics d'internacionalització

Els participants a la trobada.

El programa de la Setmana Internacional compta amb sessions de formació i treball i espais de participació durant tots els dies, i també amb una agenda social i cultural que inclou visites a les instal·lacions de la universitat i visites guiades per la ciutat de Tarragona.

Cada any la URV té el compromís d’organitzar un esdeveniment adreçat a acollir personal universitari provinent d’institucions d’educació superior, en el marc del programa Erasmus+. En aquesta edició, s’ha escollit una temàtica en la qual el Centre Internacional de la URV pot aportar coneixement i experiència, en base a l’elaboració del Pla Estratègic Internacional de la URV (PEI 2014-19). Els ponents conformen l’equip d’estratègia del Centre Internacional, amb la cap de la unitat, Marina Casals, al capdavant. També es compta amb una ponent convidada, Alicia Berlanga, coordinadora del projecte Càtedra UNESCO en Gestió d’Educació Superior de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i directora del projecte de l’Observatori Europeu de Bones Pràctiques en Gestió Estratègica de les Universitats.

Assistents a la Setmana, treballant en equip.

Els 19 participants són directors d’oficines internacionals, coordinadors de mobilitat, directors de centres i facultats, coordinadors de programes de màster i tècnics provinents del Regne Unit, Portugal, Suècia, Alemanya, Hongria, Romania, Itàlia, França, Irlanda, Lituània, Letònia, Mèxic i Espanya, que estan involucrats en el desenvolupament o l’aplicació d’una estratègia per a la internacionalització o l’elaboració d’un pla d’internacionalització. Tots ells tenen l’oportunitat de conèixer col·legues d’altres universitats amb tasques similars i compartir coneixements i eines pràctiques per a la planificació estratègica en internacionalització.

Més informació:

International Staff Training Week