22/09/2017

La URV participa al Faculty Development Program de la Universitat de Chandigarh

Quatre professors de diferents àmbits van participar en aquest seminari anual que organitza la universitat índia

La delegació URV formada per Carmen Gómez, Mar Gutiérrez-Colón, Marta Nel.lo i Lluís Marsal
La delegació URV estava formada, d'esquerra a dreta, per Carmen Gómez, Mar Gutiérrez-Colón, Marta Nel.lo i Lluís Marsal.

Una delegació formada per Carmen Gómez (Facultat de Ciències Jurídiques); Marta Nel.lo (Facultat de Turisme i Geografia); Lluís Marsal (Escola Tècnica Superior d’Enginyeria) i Mar Gutiérrez-Colón (membre de la Facultat de Lletres i vicerectora d’internacionalització) van participar els dies 13 i 14 de juliol al Faculty Development Program de la Chandigarh University (CU) de l’Índia. La URV hi manté un conveni de col·laboració en els àmbits d’enginyeria i gestió turística per a la mobilitat d’estudiants de grau i màster, aixó com de PDI i PAS.

En aquest seminari, experts de diferents àmbits interactuen amb les facultats per intercanviar els avenços en diverses àrees. Cada departament organitza un programa al qual assisteixen els professors dels diferents àmbits, i pel qual es poden reunir amb professors, estudiants i altres serveis de la Universitat.

La participació en aquesta activitat és part de l’estratègia de la URV,  que envia investigadors de diferents àrees per fer els seminaris i ells mateixos identifiquen quin tipus de col·laboració s’hi pot establir. De la visita va sorgir la possibilitat de donar a conèixer la recerca de la URV i l’oferta de postgrau per tal de que la Universitat de Chandigarh enviï estudiants a la URV i faci recerca conjunta i cotutela de tesis. Aquesta universitat va mostrar el seu interès per enviar estudiants de grau a fer estades curtes o d’un semestre a la URV i matricular-se en assignatures dels diferents centres. La delegació de la URV va fer visites a facultats i trobades amb estudiants.

Del 16 al 21 de setembre el director de l’Escola d’Arquitectura, Pau de Solà-Morales, i el coordinador de mobilitat i professors de l’ETSA, Roger Miralles, van estar de visita a la Universitat de Chandigarh per tal de participar en la International Conference on Trends in Architecture and Construction.