12/06/2017

L’ACCID premia un treball de Nicole Kalemba i Fernando Campa

El guardó s'ha atorgat a un cas pràctic sobre el mapa estratègic de Vueling Airlines i els indicadors clau en la presa de decisions d'aquesta companyia aèria

Nicole Kalemba i Fernando Campa.

Fernando Campa, professor de la Facultat d’Economia i Empresa i Nicole Kalemba, becària predoctoral del Departament de Gestió d’Empreses de la URV, han rebut el premi del I Concurs Extraordinari de Casos Pràctics per a Docents, que atorga l’Associació Catalana de Comptabilitat i Direcció (ACCID) amb la col·laboració amb la UPF-BCN School of Management. El guardó s’ha concedit al treball “Anàlisi estratègic de Vueling Airlines; disseny del seu mapa estratègic i dels indicadors clau per a la presa de decisions”.

Aquest premi vol impulsar la creació de casos pràctics en temes de comptabilitat i finances que descriguin algun conflicte o fet rellevant que pugui ser objecte de debat i amb conseqüències reals per a l’empresa, o bé alguna situació d’èxit o fracàs d’alguna empresa per causes internes. L’objectiu és que aquests casos es puguin utilitzar posteriorment per a la docència.

El guardó es va atorgar en el marc del VII Congrés de l’ACCID que es va fer els dies 8 i 9 de juny a l’IESE Business School de Barcelona i està dotat de 1.600 euros. El jurat el van formar Xavier Osés, professor de la UB; Daniel Serra, professor de la UPF – Barcelona School of Management; i Núria Villaescusa, professora de l’IESE Business School.