27/01/2015

L’equip de govern de la Universitat incorpora dues noves delegacions del rector

L'equip de govern de la Universitat incorpora dues noves delegacions del rector. Josep Anton Ferré ha nomenat la professora Noemí Rabassa com a responsable de Comunicació, i el professor Roberto Giral, com a responsable de Tecnologies de la Informació i Comunicació, TIC

La Dra. Noemí Rabassa (Reus, 1971) és professora del Departament de Gestió d’Empreses a la Facultat de Turisme i Geografia (FTG). Ha estat responsable del màster en Tècniques d’Anàlisi i Innovació Turística, i amb anterioritat havia estat vicedegana de la Facultat d’Economia i Empresa (FEE).

El Dr. Roberto Giral (Barbastro, Osca,1968) és professor del Departament d’Enginyeria Elèctrica, Electrònica i Automàtica a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE). Fins ara havia estat el responsable del programa de doctorat de Tecnologies per a Nanosistemes, Bioenginyeria i Energia, i amb anterioritat havia desenvolupat les tasques de secretari del seu departament.

Amb aquestes dues incorporacions es vol reforçar l’activitat de l’equip de govern de la URV en els dos àmbits esmentats, la comunicació i les TIC, que pel seu caràcter transversal son de vital importància per a totes les activitats.