03/06/2019

Les promocions 2015-2019 de la Facultat de Turisme i Geografia es graduen

El padrí dels graduats en Turisme i en Geografia i Ordenació del Territori ha estat Salvador Anton Clavé, catedràtic d'Anàlisi Geogràfica Regional de la URV i director del Departament d'Innovació Turística d'Eurecat

Promocions 2015-2019 dels graus de Turisme i de Geografia i Ordenació del Territori. FOTO: Ares Juclà.

L’acte de lliurament d’orles de la promoció 2015-2019 de graduats en Turisme i de graduats en Geografia i Ordenació del Territori de la URV va tenir lloc el passat divendres 31 de maig a la tarda a les instal·lacions de la Facultat de Turisme i Geografia.

L’acte va ser presidit per la vicerectora d’Estudiants i Ocupabilitat, Maria Bonet, que va estar acompanyada a la mesa per Pere Segura, tinent d’alcalde adjunt a l’Alcaldia de l’Ajuntament de Vila-seca; Salvador Anton, padrí de la promoció, i Coia Domingo i Jordi Blay, responsables dels graus de Turisme i de Geografia i Ordenació del Territori, respectivament.

Un moment de l’acte de graduació de les promocions 2015-19 de Turisme i de Geografia i Ordenació del Territori. FOTO: Ares Juclà.

Els membres de la mesa van lliurar alternativament les orles als 6 graduats en Geografia i Ordenació del Territori i als 38 graduats en Turisme. Durant el desenvolupament de l’acte, estudiants dels dos graus van fer un parlament.