13/07/2021

Les promocions 2017-21 de grau i 2016-21 de doble grau de la Facultat de Química es graduen

En l'acte apadrinat per la directora general d’ASESA també hi havia la primera promoció d’estudiants del grau de Química en anglès

L’acte de graduació de les promocions 2017-21 del grau de Química, del grau de Química en anglès i del grau de Bioquímica i Biologia Molecular, a més de la promoció 2016-2021 del doble grau de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular, va tenir lloc el dijous 8 de juliol a l’Aula Magna de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia.

La situació sanitària va marcar el desenvolupament de l’acte, que es va celebrar presencialment però sense acompanyants i amb un protocol adaptat a l’ocasió.

Xavier López, responsable del grau de Química, va presidir l’acte acompanyat de Montserrat Pinent, responsable del grau de Bioquímica i Biologia Molecular i del doble Grau Biotecnologia/Bioquímica i Biologia Molecular.

Graduats i graduades del grau de Química en anglès durant l’acte.

Les promocions van ser apadrinades per la directora general d’ASESA, Montserrat Vallverdú, Aliumni de la Facultat de Química, que va felicitar els estudiants amb un vídeo gravat per a l’ocasió. El total d’estudiants participants va ser de 32 del grau de Química, 10 del grau de Química en anglès, 29 del grau de Bioquímica i Biologia Molecular i 11 del doble grau de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular. Es dona el fet que enguany ha estat la primera promoció de graduats i graduades del grau de Química en anglès.

Els estudiants van rebre de la Facultat un diploma, una banda i un pin amb el logo de la Facultat de Química. A diferència d’altres anys els estudiants no es van atansar a la taula presidencial a recollir els obsequis sinó que els van trobar a la seva butaca i en el moment de ser anomenats van ser fotografiats dempeus amb la beca posada.

Foto d’un dels graduats de l’ensenyament de Química.

Durant el desenvolupament de l’acte, estudiants dels tres graus i del doble grau van fer un parlament en nom dels seus companys i companyes de promoció.

Thiago Gilmartín, estudiant del grau de Química en anglès, pronunciant el seu discurs.

En finalizar l’acte es va projectar per sorpresa un vídeo que havia gravat el professorat del centre per felicitar els estudiants.

Com a cloenda de l’acte els dos responsables d’ensenyament van esmentar la placa commemorativa ubicada al Pati dels Garrofers, on també es va plantar un jardí de plantes aromàtiques per a l’ocasió.