29/04/2016

Les sessions informatives de mobilitat sortint 2016-17 s’han dut a terme amb èxit

Els estudiants als quals se’ls ha assignat una plaça de mobilitat pel proper curs 2016/17 han estat convocats a sessions informatives per explicar-los els tràmits, durant els mesos de març i abril

S’han celebrat 7 sessions informatives en diferents dates i horaris i també en diversos campus de la URV per tal de donar la possibilitat a tots els estudiants de poder-hi assistir. S’ha convocat a més de 500 estudiants que faran una estada internacional tant d’estudis com de pràctiques en els programes de mobilitat Erasmus+, MOU i ISEP.

En aquestes reunions s’expliquen els tràmits que cal dur a terme per seguir els requisits de cada programa i se’ls entrega una carpeta amb documentació. A més se’ls informa del finançament de què poden gaudir i on trobar tota la informació. Els estudiants són convidats a fer les preguntes que els van sorgint en aquest punt del procés, veient que s’apropa l’inici de la seva estada i molts aprofiten l’avinentesa per contactar amb altres companys en la mateixa situació.

Aquest any s’ha enregistrat una sessió i s’ha penjat a la pàgina web de Mobilitat-Estudis URV, i així es brinda la possibilitat que aquells estudiants que no hagin pogut assistir en cap de les dates previstes puguin igualment obtenir aquesta informació imprescindible per la seva estada.