26/05/2017

Les universitats russes, col·laboradores potencials de la URV

Els contactes es van dur a terme durant la 6ª edició de l’Annual International Universities Networking Conference - IUNC Eurasia, a Moscou

La vicerectora d’internacionalització, Mar Gutiérrez-Colón, i Meritxell Garcia durant la seva participació a la conferència. A la dreta, Ekaterina Kiprskaya. Cap del Departament de Relacions Internacionals de la Kirov State Medical University
La vicerectora d’internacionalització, Mar Gutiérrez-Colón, i Meritxell Garcia, en el centre de l'imatge, acompanyades de Ekaterina Kiprskaya, cap del Departament de Relacions Internacionals de la Kirov State Medical University (dreta), i una altra representant de la mateixa universitat.

La URV, representada per la vicerectora d’internacionalització, Mar Gutiérrez-Colón, i Meritxell Garcia, de la Unitat de Màrqueting de l’Oficina d’Atenció al Màster (OAM), van assistir a la Conferència IUNC Eurasia 2017 a Moscou (Rússia). IUNC Eurasia es una conferència internacional d’educació superior enfocada en cooperació entre universitats i agents, i va tenir lloc a Moscou del 15 al 18 de maig.

Aquestes dues audiències troben en aquesta conferència l’oportunitat de parlar sobre captació d’estudiants. La plataforma “university-to-university” i “university-to-agent” permet la URV ampliar les col·laboracions amb institucions de Rússia.

Les universitats russes es van mostrar molt interessades en establir relacions amb la URV, ja que busquen fer dobles titulacions i convenis de recerca. Es van fer reunions amb: Universitat MISIS (National University of Science and Technology), Tomsk State University, Southwest State University, Orenburg State University, Lipetsk State Pedagogical P. Semenov-tyan-Shansky, Kirov State Medical University, Perm State University; National research University, The Russian State University for the Humanities de Rússia i la International University MITSO i Mogliev State University of Food Technologies, de Bielorússia, International University of Kyrgyzstan, de la  República del Kirgizstan.

La delegació també va visitar l’Ambaixada d’Espanya a Rússia, on es van reunir amb José Aurelio Llaneza Villanueva, Agregat d’Educació i Svetlana Kostyleva, membre del seu equip.