05/05/2016

L’ETSE i l’ETSEQ premien els 21 millors treballs de recerca presentats al Fòrum TRiCS

Més de 150 persones van omplir aquest dimecres el Paranimf del Rectorat de la URV per assistir a l’entrega de premis dels millors treballs de recerca i crèdits de síntesi que es van presentar en la darrera edició del Fòrum TRiCS, organitzat pel Departament d’Ensenyament, l’AEQT i, enguany per primer cop, amb la col·laboració de la URV, que, a banda d’organitzar-hi tallers científics, va convocar els premis als millors treballs presentats de la branca de les enginyeries

Imatge dels 21 premiats pels seus treballs de recerca.

Alumnes, famílies i tutors van ser presents ahir al lliurament dels premis dels treballs de recerca i crèdits de síntesi que es van presentar al Fòrum TRiCS del 7 i el 8 d’abril al Complex Educatiu de Tarragona. Al Paranimf de la Universitat s’hi van repartir fins a 21 premis relacionats amb els graus que s’imparteixen a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE) i l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química (ETSEQ).

Fòrum_Trics_premis-16

Per part de l’ETSEQ, el seu director Josep Bonet va lliurar els reconeixements de la branca d’Enginyeria Química, que van ser per Fàtima Essalhi, de l’Institut de l’Arboç, David Esteban, del Comte de Rius de Tarragona i Carlota Ferré de l’Institut Fontanelles de les Borges del Camp. La responsable de l’ensenyament del grau d’Enginyeria Agroalimentària, es va encarregar de lliurar els premis corresponents a la seva branca que van ser per Anna Samarra, de l’Institut Joan Guinjoan de Riudoms, Andreu de Donato, de l’Institut de Cambrils i Mònica Pintaluba, del Col·legi Aura de Tarragona. I, finalment, Cristina Urbina, professora d’Enginyeria Mecànica va entregar els premis de la branca de mecànica a Adrià Salvadó, de l’Institut Joan Guinjoan, Lluís Llevat, del Joan Puig i Ferrater de la Selva del Camp i Kevin Robles, del Jaume I de Salou.

Després dels parlaments del director de l’ETSE, Domènec Puig, els patrocinadors dels premis d’aquesta Escola van lliurar els reconeixements dels seus ensenyaments. Alberto Mazón, de l’Associació Nuclear Ascó-Vandellòs (ANAV) va entregar els premis d’Enginyeria Elèctrica a Sílvia Llaberia, de l’Institut Fontanelles, Pau Puig, del Salvador Vilaseca de Reus i Iván Rodríguez, del Col·legi mare de Déu del Carme de Tarragona. També per part de l’ANAV, Rocio Rodríguez va entregar els premis de la branca d’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica a Anna Bigorra, també del Col·legi Mare de Déu del Carme, Judit Ferran, del Joan Puig i Ferreter i Adrià Salvadó del Joan Guinjoan. Pel Clúster TIC Catalunya Sud, el seu president Marc Arza es va encarregar de repartir els premis d’Enginyeria Informàtica a Sergi Arjona, de l’Institut Ramon Barbat i Miracle de Vila-seca, Francesc Bartolí, del Lluís Domènech i Montaner de Reus i a Enric Ramírez, del Narcís Oller de Valls. Arza també va lliurar els guardons  de la branca d’Enginyeria de Sistemes i Serveis de Telecomunicacions a Andrés Felipe, de l’Institut Baix Camp de Reus, Joan Granell, de l’Institut Tarragona i a Kevin Robles, de l’Institut Jaume I.

L’acte va acabar amb els parlaments de Marc Fargas, president de la comissió de comunicació de l’Associació Empresarial Química de Tarragona, Sílvia Rodes directora dels Serveis Territorials d’Ensenyament de la Generalitat i del rector de la URV, Josep Anton Ferré, que va cloure l’acte. Tots van coincidir amb la importància de fomentar l’interès per les enginyeries i en impulsar actes com aquest, per reconèixer el treball dels estudiants i dels seus tutors, als qui també es va fer menció durant l’acte d’aquest dimecres.