21/01/2020

L’estudiant Àngela Gómez guanya el Premi Work Experience Essity – ETSEQ 2020

Rep una beca per cursar el Màster en Enginyeria Química de la URV i farà les pràctiques i el Treball de Fi de Màster a l'empresa

Àngela Gómez, estudiant del Màster d’Enginyeria Química de la URV, guanyadora del Premi Work Experience Essity – ETSEQ 2020, junt amb Pere Marc Franquet, responsable de millora continua d’Essity, i Montse Ferrando, directora de l'ETSEQ.

Àngela Gómez, estudiant del Màster d’Enginyeria Química de la Universitat Rovira i Virgili, ha guanyat el Premi Work Experience Essity – ETSEQ 2020, que consisteix en el pagament de la matrícula del màster i la realització de les pràctiques i el Treball de Fi de Màster a l’empresa. Essity és una  empresa multinacional d’origen suec que fabrica productes i solucions per la cura personal i és líder en el sector de la higiene i la salut.

Gómez desenvoluparà tasques relacionades amb l’optimització dels processos productius i la reducció de la variabilitat del procés de fabricació del paper tissú, junt amb els experts del producte i de les tecnologies de la producció. Segons Pere Marc Franquet, responsable de millora continua d’Essity, “aquest premi s’emmarca en la iniciativa Young Talent Program un projecte d’Essity, que pretén donar oportunitats de carrera professional a joves amb talent en un entorn multinacional. El premi li permetrà a l’Àngela Gómez participar en els equips d’innovació i posar en pràctica rols de lideratge en l’entorn professional”.

El Premi Work Experience Essity – ETSEQ suposa per als estudiants del Màster d’Enginyeria Química de la URV una oportunitat d’inserció laboral, ja que els sis estudiants que han guanyat el premi des que es convoca s’han incorporat a l’empresa després de les pràctiques.

Essity ha valorat el perfil acadèmic d’Àngela Gómez però també les competències transversals de l’estudiant que s’adeqüen a l’empresa: el treball en equip, la comunicació i la proactivitat com a elements claus per treballar en un entorn multidisciplinar.

El programa de premis Work Experience impulsat per l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química junt amb diferents companyies busca la formació integral dels estudiants i la seva ocupabilitat.