21/04/2023

La fase local de la XIV Olimpíada d’Economia ja té guanyadors

Tres estudiants de Batxillerat passaran a la fase nacional que tindrà lloc a la Universidad de Sevilla els dies 19, 20 i 21 de juny

El passat 30 de de març va tenir lloc la Fase Local de la XIV Olimpíada d’Economia, organitzada per la Facultat d’Economia i Empresa de la URV. Hi van participar 83 estudiants de 2n Batxillerat de 18 centres de secundària de la província de Tarragona.

Els tres estudiants millors classificats han estat:

• 1r classificat: Íñigo Ibáñez de Garayo Núñez, de l’Institut Antoni de Martí i Franquès (Tarragona)
  • 2a classificada: Raquel Royo Muñoz, de l’Institut Roquetes (Roquetes)
  • 3r classificat: Adrià Ricart Pàmies, de l’Institut Vila-Seca (Vila-Seca)
En l’acte de benvinguda a tots els participants, Laura Díaz, estudiant de quart curs del doble grau en Administració i Direcció d’Empreses i en Finances i Comptabilitat, va explicar la seva experiència a la Fase Nacional de l’Olimpíada en l’edició de 2019.

D’altra banda, la classificació per centres, segons la qualificació mitjana dels seus tres estudiants més ben classificats ha estat:

• 1r classificat: Institut Antoni de Martí i Franquès (Tarragona)
  • 2n classificat: Institut Ramon Berenguer IV (Cambrils)
  • 3r classificat: Col·legi Vedruna Sagrat Cor (Tarragona)

Els premis corresponents a aquesta Fase Local es lliuraran durant l’acte d’inauguració del curs 2023-24 de la Facultat d’Economia i Empresa.

La Facultat agraeix tots els centres de secundària participants i, en especial, els professors i professores de l’assignatura d’Economia de l’Empresa, per engrescar les noves generacions a introduir-se en el món de l’economia i de la gestió d’empreses. La Fundació Mútua Catalana col·labora en aquest projecte.

Més infomació sobre l’Olimpíada d’Economia a la web de la Facultat d’Economia i Empresa.