13/12/2017

L’Orquestra de Cambra de Tortosa i la soprano Cecília Aymí actuaran al concert de Nadal del campus de l’Ebre

Tindrà lloc aquest divendres, 15 de desembre a l’Església de Remolins de Tortosa a les 8 del vespre i interpretaran obres de Mozart

La soprano Cecília Aymí, en una actuació recent.

Com ja ve sent tradicional per aquestes dates el Campus Extens de la URV a Tortosa ha organitzat per aquest divendres, 15 de desembre el concert de Nadal del campus de les Terres de l’Ebre. Tindrà lloc a les 8 del vespre i el lloc escollit torna a ser l’església de Sant Jaume del barri de Remolins de Tortosa.

La música del compositor austríac Wolfgang Amadeus Mozart  ressonarà amb força en aquesta església de nova construcció, catalogada dins l’Inventari del Patrimoni Arquitectònic de Catalunya i situada molt a prop del campus ebrenc. La Simfonia nº 40 en sol menor, “Laudamus te” de la Gran Missa en do menor  i Come Scoglio immoto resta, són algunes de les creacions escollides per a l’ocasió.

L’Orquestra de Cambra de Tortosa (OCTO), dirigida per Jordi Bonilla, amb Ivan Launes al violí i la veu de la soprano tortosina Cecília Aymí, interpretaran les obres creades al segle XVIII per Mozart. Un total de divuit músics participaran al concert. De fet, un dels objectius de l’OCTO és fer arribar al públic del territori el repertori dels grans clàssics de la música de tots els temps.

L’Orquestra de Cambra de Tortosa, durant un concert de Nadal del campus Terres de l’Ebre a la catedral.

Fa vuit anys que el campus Terres de l’Ebre de la URV, en col·laboració amb l’Ajuntament de Tortosa i la Diputació de Tarragona, regala a la ciutadania aquest esdeveniment nadalenc que en altres ocasions també ha tingut lloc a la catedral de Tortosa, la cripta de la Reparació o fins i tot l’Auditori Felip Pedrell. Els últims anys ha estat sempre l’Orquestra de Cambra de Tortosa la que ha actuat en el concert de Nadal del campus ebrenc on sempre ha intervingut una soprano. De fet, Cecília Aymí és la quarta vegada que hi posa la veu.