15/12/2016

Mercedes Teruel guanya el premi Richard R. Nelson per un article sobre competència entre empreses

La professora de la Facultat d'Economia i Empresa de la URV i investigadora del Centre de Recerca en Economia Industrial i Economia Pública (CREIP) ha rebut aquest guardó per un article escrit conjuntament amb l'investigador Alexander Coad (IPTS-Comissió Europea, Sevilla). El lliurament del premi es va fer en el marc de la ICC Conference, que va tenir lloc del 12 al 14 de desembre a la Universitat de Califòrnia, a Berkeley

El Richard R. Nelson Prize 2016, que atorguen editors de les revistes Industrial and Corporate Change i Research Policy, ha reconegut la contribució substancial a la literatura de l’article titulat “Inter-firm competition and firm growth: Is there any evidence of direct competition between firms?”, escrit per la professora de la Facultat d’Economia i Empresa i investigadora del CREIP, del Departament d’Economia de la URV, Mercedes Teruel, conjuntament amb Alexander Coad (IPTS – Comissió Europea, Sevilla).

Aquest article el va publicar la revista Industrial and Corporate Change i va ser escollit entre tots els que es van publicar durant el període 2009-2013.

El lliurament del premi es va fer el 13 de desembre en el marc de la l’ICC Conference: Beyond Technological Innovation and Diffusion, a la Universitat de Califòrnia, a Berkeley.