17/02/2017

Més de 2.000 persones celebren els 25 anys de la URV a la festa de la TAP

La Tarraco Arena Plaça va ser ahir l'escenari d'una gran nit de celebració. La música va marcar el ritme de la festa del 25è aniversari de la URV, que va comptar amb grups d'animació, l'actuació de la colla castellera de la Universitat Els Pataquers i la final del concurs de bandes, que va guanyar el grup Apalanke. La formació osonenca Oques Grasses va oferir el gran concert de la nit, davant d'un públic entregat que va ballar fins la matinada

El grup Oques Grasses va fer vibrar el públic amb la seva música.

Una actuació de la colla castellera Els Pataquers de la URV va donar el toc de sortida a una festa de celebració en la què no va faltar res. Xanquers i grups d’animació van ballar al ritme d’una sonora batucada, que va precedir el Concurs de Bandes de la URV. Els tres grups finalistes, Terra Ferma, Bul Kak i Apalanke, van disposar de mitja hora per donar a conèixer al públic i al jurat el seu repertori i la seva soltura dalt de l’escenari.

Els Pataquers de la URV van actuar en diferents moments de la nit.

La formació de l’Espluga de Francolí, Apalanke, va obtenir la màxima puntuació del jurat (149) i van guanyar un premi valorat en 250 euros, format per un paquet d’entrades i abonaments per a concerts i esdeveniments organitzats per la Sala Zero i Tarraco Arena Plaça. A més, participarà en un concert de promoció durant les Festes Majors de Tarragona del 2017 organitzat per Zero Produccions i com a teloner en un concert organitzat per la Sala Zero.

El grup Apalanke va guanyar el Concurs de Bandes de la URV.

El segon lloc del concurs va ser pel grup Terra Ferma, que va aconseguir 138 punts, i els tercers van ser Bul Kak, amb 129 punts.

El grup Casablú, format per professors de la Universitat, van participar també a la festa fent un petit tast del seu repertori davant el públic.

Els grups Oques Grasses van tallar el pastís d'aniversari.
Els integrants del grup Oques Grasses van tallar el pastís d’aniversari.

Finalment, i com a colofó de la nit, Oques Grasses va tallar un pastís d’aniversari per celebrar la commemoració dels 25 anys de la URV. Minuts després tornava a pujar a l’escenari per fer ballar amb les seves cançons les més de 2.000 persones congregades a la TAP. Van tancar la festa els Dj Aaron Coello i Gmonti.