17/02/2023

Més de 40 estudiants de mobilitat participen al Cultural Day

La jornada s'inscriu en els Welcome Days, la benvinguda de la URV als alumnes internacionals que arriben al segon quadrimestre

Aquest dijous va tenir lloc el Cultural Day, la segona jornada dels Welcome Days que organitza la URV per donar la benvinguda als estudiants de mobilitat que arriben al segon quadrimestre. El Cultural Day se centra en la benvinguda cultural dels nouvinguts, i va tenir lloc al campus Catalunya amb una partiicipació de més de quaranta alumnes.

La jornada, que es va desenvolupar en llengua anglesa, va començar amb el “Language quiz”, un taller de mitja hora en què es donava informació sociolingüística sobre la llengua catalana, per tal que els estudiants sabessin la importància del català com a llengua pròpia i d’ús normal a la Universitat.

A continuació els alumnes van fer una dinàmica de coneixença interpersonal a través del “Cultural speed dating”, i posteriorment van acabar la jornada amb una activitat participativa de danses tradicionals. Els actes estan organitzats pel Servei Lingüístic i de Publicacions i pel Centre Internacional de la URV.