10/10/2022

Més d’un centenar d’estudiants i personal de la URV participen en la sisena piraguada pel riu Ebre

Els participants van poder conèixer les illes de Benifallet amb una activitat lúdica i sostenible

Imatge dels participants durant un tram de la 6a Piraguada de la URV.

Un total de 117 persones, entre estudiantat, professorat i personal van participar aquest dissabte en la 6a Piraguada de la URV pel riu Ebre. Després de tres anys d’aturada per la pandèmia, l’activitat va tornar amb més participants que l’any 2019. Com és habitual en aquesta iniciativa, va destacar la presència dels estudiants internacionals, que van poder conèixer el territori a través d’una activitat lúdica i sostenible.

La piraguada, que inicialment havia de fer el recorregut entre Miravet i Benifallet, es va celebrar finalment en l’entorn de les illes de Benifallet a causa de la mala previsió meteorològica. Bona part dels participants ho feien per primera vegada, com ara els estudiants internacionals, i l’activitat els va permetre descobrir un dels trams més salvatges del riu Ebre.

Més d’un centenar de participants a la 6a piraguada de la URV.

La sostenibilitat és un dels pilars d’aquesta activitat, que també fomenta l’activitat física i els lligams entre el col·lectiu universitari. Els participants van arribar a Benifallet amb autobusos, que van sortir des de Reus, Tarragona i Tortosa, evitant així el desplaçament en vehicles particulars.

L’activitat, que s’impulsa des d’Esports URV i el campus Terres de l’Ebre, és la primera del curs de les diferents competicions, activitats esportives i de lleure amb preus econòmics.