06/11/2023

Mig centenar de membres de la comunitat URV participen a la ruta universitària de tardor

Han fet un recorregut de catorze quilòmetres pels punts emblemàtics de la costa de Tarragona

Membres de la comunitat URV en el recorregut de la ruta universitària de tardor.

La Universitat va recuperar aquest passat dissabte l’activitat de senderisme organitzada per a la comunitat URV, la qual va comptar amb 47 participants, 24 dels quals estudiants, i la resta personal docent i investigador, membres del Personal Tècnic, de Gestió i d’Administració i Serveis

La ruta, organitzada per Esports URV i el Grup Excursionista Alliberadrenalina, va sumar gairebé 14 quilòmetres de recorregut, passant per llocs emblemàtics de la costa tarragonina. En concret, va iniciar-se a la Platja de la Móra, seguint pel camí de Ronda, el Bosc de la Marquesa, la Platja Llarga, el Mas d’en Grimau, la Pedrera del Mèdol, Ferran, el Castell de Tamarit i, de nou pel camí de Ronda, va concloure a La Móra.

Participants de la ruta universitària de tardor 2023.

L’excursió s’ha integrat en el marc d’activitats que organitza Esports URV al llarg del curs acadèmic, amb l’objectiu de fomentar l’activitat física i esportiva dels membres de la Universitat.