09/01/2023

Maria de les Neus Garcia Sancho, professora del Departament de Ciències Mèdiques Bàsiques, ha mort

La cerimònia de comiat és dimarts 10 de gener a les 15:30 h a l'església de Crist Rei de Reus

Maria de les Neus Garcia Sancho ha mort aquest 8 de gener. Era professora del Departament de Ciències Mèdiques Bàsiques, del que n’era secretària, membre del grup de recerca UHNEUROB i de la comissió d’igualtat de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut. Va començar a treballar a la URV com a ajudant l’octubre de 1994 i ha desenvolupat la seva carrera investigadora a la Universitat fins a ser Titular d’Universitat des de 2008.

Les persones que així ho vulguin poden acompanyar els seus familiars i companys al Tanatori dels Serveis Funeraris Reus, sala de Vetlla 2, des de les 10:30 d’avui 9 de gener fins a les 15:30 de dimarts 10 de gener. La cerimònia de comiat tindrà lloc a les 15:30 h del dimarts 10 a l’església de Crist Rei de Reus.

La Facultat de Medicina i Ciències de la Salut, els departaments de Ciències Mèdiques Bàsiques, de Medicina i Cirurgia i de Bioquímica i Biotecnologia i tota la Universitat Rovira i Virgili s’uneixen al dolor de la seva família i amics.