05/06/2020

Obert el termini de presentació de treballs al 22è Premi de Recerca en Química a Tarragona

S'hi poden presentar els alumnes de secundària que han fet un treball de recerca bàsica o aplicada relacionat amb la Química

La Facultat de Química de la URV i l’Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT) organitzen conjuntament els Premis de Recerca en Química, que patrocina l’AEQT, des de l’any 1999 amb l’objectiu de promoure l’interès per la recerca en Química, potenciar les vocacions científiques i contribuir a estimular un major coneixement de la Química a les nostres comarques.

Els premis estan dotats per als estudiants amb 1.000, 600 i 300 euros per al primer, segon i tercer premi, respectivament, i 800, 400 i 200 euros per als corresponents centres de secundària on s’ha realitzat el treball.

El període de presentació de treballs és del 25 de maig al 24 de juliol. Les bases es poden consultar al web de la Facultat de Química.

El lliurament de premis serà al novembre de 2020, durant la Setmana de la Ciència.

Més informació, a la pàgina sobre el premi, al web de la Facultat de Química.