13/12/2019

Oberta la convocatòria de 31 contractes predoctorals nous del programa Martí i Franquès

Les candidatures per ser Personal Investigador Predoctoral en Formació es poden presentar fins el 9 de gener de 2020

La Universitat Rovira i Virgili ha tornat a obrir la convocatòria del programa Martí i Franquès de contractes de Personal Investigador Predoctoral en Formació. En aquesta nova edició s’’ofereixen 31 nous contractes per a les persones que volen fer una tesi doctoral en diferents àmbits del coneixement. Les sol·licituds es poden presentar fins al 9 de gener de 2020.

Les persones candidates opten a un contracte d’un any, prorrogable a tres, amb un salari brut de 1.343 euros mensuals el primer i segon any, i 1.439 euros al mes durant el tercer any, per fer la seva tesi doctoral en un grup de recerca de la URV en un dels programes de doctorat.

L’obligació de la persona contractada serà fer una tesi doctoral a la Universitat i també tindrà l’oportunitat de col·laborar en tasques docents. Així mateix, podrà accedir a un programa de formació específic i en competències transversals i a infraestructures de recerca d’alta qualitat, en un entorn altament internacional.

El Martí i Franquès és un programa d’ajuts propis de la URV que pretén incrementar els recursos humans de la Universitat destinats a la recerca. A la vegada, potencia els programes de doctorat, promou les tesis doctorals i reforça la formació dels doctorands en projectes de recerca i innovació.

Els contractes d’investigadors en formació constitueixen l’element fonamental, tant per atraure talent d’arreu per cursar estudis de doctorat com per desenvolupar l’activitat bàsica d’investigació a tota la Universitat.

Tota la informació relativa a aquesta convocatòria es pot trobar al web del programa Martí i Franquès per a investigadors predoctorals.