24/11/2023

Obertes les inscripcions del setè Fòrum d’Inversió CATSUD per a projectes emprenedors que necessiten finançament

L'esdeveniment tindrà lloc el 7 de març i el termini per presentar-hi les candidatures finalitza el 15 de desembre

Imatge d'una de les últimes edicions del Fòrum Inversió CATSUD

El 15 de desembre es tanca el termini per presentar candidatures al setè Fòrum Inversió CATSUD, que tindrà lloc el 7 de març a l’Auditori Diputació de Tarragona acollirà el setè Fòrum d’Inversió CATSUD. La Diputació, els ajuntaments de Tarragona i Reus, l’Agència per a la Competitivitat de l’Empresa de la Generalitat de Catalunya (ACCIÓ) i la Universitat Rovira i Virgili, a través de la Càtedra sobre el Foment de l’Emprenedoria i la Creació d’Empreses, organitzen de forma conjunta aquest espai que connecta persones emprenedores amb possibles inversors.

Durant el Fòrum CATSUD, els vuit projectes seleccionats en busca de finançament podran presentar-se públicament a l’Auditori Diputació davant dels possibles inversors presents a la jornada. Per poder optar a estar entre els escollits, els aspirants interessats hauran tenir seu social a Catalunya, haver-se constituït com a màxim fa cinc anys i formalitzar la candidatura abans del 15 de desembre al següent enllaç: https://www.dipta.cat/empren.

La presentació davant del públic inversor culminarà un procés que inclourà assessorament especialitzat i formació per fer una presentació d’alt impacte i un assaig previ. El Fòrum d’Inversió CATSUD va néixer per facilitar la connexió i apropar la iniciativa emprenedora al finançament extern, a més d’oferir acompanyament en la cerca d’inversió i potenciar l’emprenedoria a les comarques del Camp de Tarragona, les Terres de l’Ebre i el Baix Penedès. Des dels seus inicis, ara fa set anys, aquesta trobada ha comptat amb la participació d’un total de 880 persones i 39 projectes han quedat finalistes.