21/04/2021

Pedro Santibañez, docent de l’ETSE, ha traspassat

Ha estat professor de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de la URV durant 41 anys

Pedro Santibañez Huertas, que va traspassar el 21 d’abril, ha estat professor de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de la URV durant 41 anys. Durant aquest període, va impartir docència d’assignatures vinculades a Màquines Elèctriques i va dirigir projectes de fi de carrera i treballs de fi de grau d’un gran nombre d’enginyers elèctrics i electrònics. També va ocupar càrrecs de gestió, com la sotsdirecció de l’Escola o la de cap d’estudis.

Tots els seus estudiants i companys el recorden per la seva implicació com a docent, així com pel seu tracte personal excepcional, raó per la qual els seus companys de l’ETSE han volgut expressar-li un agraïment pòstum. L’Escola i tota la Universitat Rovira i Virgili s’uneixen al dolor de la seva família i amics.

2 replies

1. Guillermo |

Un excelente profesor con las ideas muy claras que hacía que disfrutáramos la asignatura.

2. ssss |

El millor