06/06/2024

Fins a 58 estudiants de grau i 43 de màster reben els premis extraordinaris del curs 2022/23

La URV reconeix als i les millors estudiants de la promoció en un acte que aplega titulats i famílies

El lliurament de premis extraordinaris de grau i màster va aplegar titulats i familiars en la celebració al campus Catalunya.

Els estudiants amb millor expedient acadèmic de grau i màster han rebut els premis extraordinaris de final d’estudis 2022/23 que atorga la URV. En total s’han lliurat 58 premis als millors estudiants de grau i 43 als de màster en un acte de reconeixement que ha tingut lloc aquest dimecres a l’Aula Magna del campus Catalunya.

Laia Claverias Bonilla, graduada en Fisioteràpia de la promoció 2014-18 i directora de Royal Escola de Formació, va pronunciar la conferència “I ara què?” adreçada als titulats que comencen la seva carrera professional. A través d’un repàs dels seus aprenentatges va emplaçar els graduats i graduades a escollir el camí que més els motiva i que s’adiu amb les habilitats i fortaleses de cadascú.

Laia Claverias, titulada en Fisioteràpia per la URV, durant la xerrada "I ara què?".
Laia Claverias, titulada en Fisioteràpia per la URV, durant la xerrada “I ara què?”.

El lliurament de premis van fer-lo el rector de la URV, Josep Pallarès; la secretària general, María Jiménez; el president del Consell Social, Josep Poblet, i la vicerectora de Projectes Docents, Montserrat Pinent. L’acte va ser presentat per Ariadna Tomàs, estudiant del grau en Publicitat i Relacions Públiques.

Els premis extraordinaris de fi de grau i màster van lliurar-los el president del Consell Social, Josep Poblet; el rector de la URV, Josep Pallarès, i la vicerrectora de Projectes Docents i Estudiants, Montse Pinent.

Galeria d’imatges

Acte de lliurament dels premis extraordinaris