09/04/2018

Presentades dues candidatures a rector i rectora el dilluns, 9 d’abril

Al matí del primer dia del termini de presentació de candidatures l'han formalitzat l'actual rector Josep Anton Ferré, per a un segon mandat, i la catedràtica de Microbiologia María José Figueras

Al matí del dia 9 d’abril, en què s’ha obert el termini de presentació de candidatures de rector o rectora per a les eleccions 2018, el rector actual, el catedràtic de Mecànica de Fluïds Josep Anton Ferré ha fet efectiva la seva, i també la nova candidata María José Figueras, catedràtica de Microbiologia. Per ser candidat/a s’ha de ser catedràtic/a funcionari/a de la Universitat, i el termini de presentació de candidatures acaba el dia 17 d’abril.

Josep Anton Ferré, del Departament d’Enginyeria Mecànica, ha formalitzat la seva candidatura al registre general de la Universitat; i María José Figueras, al registre auxiliar del campus Bellissens. A partir d’aquest moment ja poden començar la campanya electoral, que s’estén fins al dia 14 de maig, vigília de les eleccions, que tindran lloc el dia 15 de maig.

Més informació:

Eleccions a rector o rectora 2018