17/11/2022

La Universitat reconeix la dedicació del PAS i el PDI amb una trajectòria de 25 anys a la institució

També reconeix el personal jubilat, el professorat amb excel·lència docent, els estudiants millors esportistes i els projectes de millora de la gestió

Personal reconegut del curs 2021-22.

La Universitat ha reconegut la trajectòria del PAS i el PDI que han complert 25 anys treballant a la URV, així com el personal jubilat, el professorat amb excel·lència docent, els estudiants millors esportistes i els projectes de millora de la gestió en un acte a l’Aula Magna del campus Catalunya amb el rector, Josep Pallarès, i el president del Consell Social, Joan Enric Carreres, el 16 de novembre.

Un total de 24 membres del personal d’administració i serveis i del personal docent i investigador han complert 25 anys de treball a la Universitat, motiu pel qual han rebut una insígnia de plata com a símbol d’agraïment públic pels anys de dedicació i esforç personal.

13 persones més van completar la seva carrera laboral a la URV i van jubilar-se el curs 2021-22. En reconeixement de la seva contribució, han rebut la Medalla de la Universitat.

Al mateix acte s’hi van lliurar els premis Xavier López Vilar 2022 a la qualitat i millora contínua de la gestió administrativa i tècnica del personal d’administració i serveis, que atorga el Consell Social de la URV: Especialització del personal administratiu de la UGAD Sescelades: administratius “Fase 1” i “Fase 2“; Plató d’autoenregistrament de càpsules docents, i Aplicatiu per a la gestió de la informació sobre la documentació necessària per a investigadors predoctorals en els processos previs a la contractació.

L’acte també ha servit per posar en valor la feina de 16 membres del professorat reconegut amb excel·lència docent. Són aquells que han obtingut la màxima puntuació en cadascun dels apartats del complement addicional per mèrits de docència.

El reconeixement per als millors estudiants esportistes del curs 2021-22 va ser per Jan Sans Riola, estudiant del grau en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport a l’EUSES, i Natàlia Moreno Garcia, estudiant del grau en Fisioteràpia.

Acte de reconeixement al personal de la URV