20/01/2016

Reunions del rector amb el PDI i el PAS

El rector Josep Anton Ferré, acompanyat de membres de l'equip de govern, convoca reunions a centres i campus per al PAS i el PDI, entre gener i març. Hi fa una presentació breu del pressupost 2016 i del nou model de gestió d’estructures de campus, i s'obre un diàleg sobre la realitat actual i els reptes de futur de la URV

Aquests dos temes, el pressupost d’enguany i el nou model de gestió d’estructures de campus, són acords del Consell de Govern (2015). Les presentacions estan obertes no solament al personal de la URV del centre on es fan, sinó al de tot el campus. El calendari és:

A la Facultat de Lletres, el divendres 22 de gener a les 9 h. a l’aula 504.

A la Facultat d’Economia i Empresa, el divendres 29 de gener a les 9 h. a l’Aula Magna. A la Facultat de Turisme i Geografia, el mateix dia a les 12 h, a l’Aula Magna.

A la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia, el divendres 5 de febrer a les 9 h. a l’aula 116. A la Facultat de Ciències Jurídiques, el mateix dia a les 12 h. a l’aula 504.

A l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura, el dijous 11 de febrer a les 12 h. a la Sala de Graus.

A l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria, el divendres 12 de febrer a les 9 h. a la Sala de Graus. A la Facultat de Química, el mateix dia a les 12 h. a la Sala de Graus.

A la Facultat d’Infermeria, el dimecres 17 de febrer a les 9 h. a la Sala de Graus del campus Catalunya. A la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut, el mateix dia a les 16 h. a l’Aula Magna.

A la Facultat d’Enologia, el divendres 19 de febrer a les 9 h. a la Sala de Graus. A l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química, el mateix dia a les 12 h. a la Sala de Graus.

A la Seu universitària del Baix Penedès, el dimecres 24 de febrer a les 11 h. a l’aula VC1009.

I al campus Terres de l’Ebre, el divendres 4 de març a les 11 h. a l’Aula Magna.

A la Facultat