12/05/2021

Rius&Rius Assessors renova el seu suport a la Facultat d’Enologia

L’assessoria especialitzada en el sector vitivinícola convoca el Premi Jaume Ciurana, que distingeix anualment el millor graduat en Enologia de la URV i dona suport en la gestió documental del celler experimental de la Facultat

Acte de signatura del conveni. D'esquerra a dreta: el nou degà de la Facultat d'Enologia, Manuel Suárez; la degana de la Facultat de Lletres, Iolanda Tortajada; la rectora de la URV, María José Figueras; la directora executiva de Rius&Rius, Sara Rius; l'antic degà de la Facultat d'Enologia, Joan Miquel Canals, i el fundador de Rius&Rius, Miquel Rius.

La Universitat Rovira i Virgili (URV) i Rius&Rius Assessors signen un nou conveni de col·laboració que ratifica el suport de l’assessoria vitivinícola a la Facultat d’Enologia de la URV. Entre d’altres prestacions, l’empresa dóna continuïtat al Premi Jaume Ciurana, que distingeix amb un guardó de 3.000 euros un estudiant que hagi finalitzat el grau d’Enologia.

Enguany, se celebrarà ja la vintena edició del premi, sent una de les col·laboracions empresa-universitat més longeva de la URV. El reconeixement s’adreça a aquells estudiants que per mèrits curriculars se’n considerin mereixedors d’acord amb els criteris i les valoracions que ha de fer un jurat nomenat expressament per atorgar-lo.

D’altra banda, Rius&Rius donarà suport al celler experimental de la Facultat d’Enologia a Mas dels Frares en la gestió de documentació. Aquesta col·laboració inclourà sessions magistrals per als estudiants sobre gestió documental en un celler des de la vessant d’agricultura i d’impostos especials.

El conveni s’ha signat avui en presència de la rectora de la URV, María José Figueras, i del fundador de Rius&Rius Assessors, Miquel Rius, i de la directora executiva, Sara Rius. “És una relació win-win que, a més, ha tingut una fidelitat de vint anys”, ha afirmat la rectora, que afegeix: “Acompanyar-se d’algú que fa una acció empresarial com Rius&Rius és un valor afegit per a la Facultat, pel coneixement especialitzat que aporta”.

Per la seva banda, Miquel Rius ha destacat que la vintena edició del Premi Jaume Ciurana ha coincidit amb el seixanta anys de Rius&Rius en el sector vitivinícola: “Són molts anys de servei i col·laboració amb cellers i caves i els seus professionals”. Els vint anys del guardó se celebraran amb un acte a la Universitat i un reportatge produït per una estudiant de la Facultat de Lletres becada per Rius&Rius.