24/11/2017

Taller d’herbes mediterrànies per a estudiants d’intercanvi de la URV

Estudiants internacionals participen en un taller mediambiental i visiten els horts socials de la URV

Els estudiants va conèixer les propietats culinàries i medicinals de les plantes mediterrànies.

El Pla de Medi Ambient i el Centre Internacional de la URV i els Horts Socials de la URV van organitzar per segon cop aquesta activitat d’acollida, dirigida als estudiants d’intercanvi per tal d’apropar el Pla Estratègic d’Internacionalització i el Pla de Medi Ambient de la URV. El programa va incloure un taller de plantes mediterrànies aplicades a la cuina i a la medicina a càrrec de l’Hort de la Sínia i una visita als Horts Socials de la URV. L’activitat es va fer al campus Catalunya el passat 23 de novembre. En aquest taller els estudiants van conèixer les propietats i l’ús de diverses plantes autòctones, en especial de la planta mediterrània per excel·lència, la farigola, i es van endur una mostra de plantes després de gaudir d’un tast d’infusions en finalitzar el taller.