30/03/2022

Torna la Fira de l’Ocupació de la URV en format presencial

L'espai de trobada entre les empreses i els estudiants i titulats tindrà lloc als diferents campus de la Universitat entre l'abril i el maig

Imatge d'arxiu del Fòrum de l'Ocupació al campus Bellissens.

La Fira de l’Ocupació de la URV és l’espai de trobada entre les empreses del territori i els estudiants i titulats perquè accedeixin al mercat laboral o millorin la seva ocupabilitat. Després de dos anys, la fira recupera la presencialitat en quatre campus diferents:

• 5 d’abril al campus Vila-seca
  • 28 d’abril al campus Sescelades (Tarragona)
  • 4 de maig al campus Terres de l’Ebre (Tortosa)
  • 5 de maig al campus Bellissens (Reus)

L’edició d’aquest 2022 inclou com a novetat activitats de networking per generar noves oportunitats laborals i ampliar la xarxa de contactes professionals, com ara cafès-col·loqui i un dinar. Tindran lloc a les fires dels campus Sescelades, Bellissens i Terres de l’Ebre i permetran a les empreses i candidats conèixer-se millor.

Per a estudiants de darrer curs de grau i recent titulats

Els cafès col·loqui estan pensats per als estudiants dels últims cursos de grau i els recent titulats, que, en grups reduïts, es trobaran amb una empresa interessada en la contractació i comptaran amb la dinamització d’una orientadora laboral de la Universitat. Prèviament, rebran una formació per aprendre a presentar-se de forma ràpida i eficaç. Les persones que vulguin participar ja poden consultar les sessions programades i els perfils acadèmics sol·licitats al web de la Fira de l’Ocupació.

Trobada entre empreses i estudiants en la darrera edició de la Fira d’Ocupació.
Per a estudiants de màster

Al dinar amb els representants d’empreses del territori és per als estudiants més especialitzats de màster. Aquest espai més distès de trobada pretén establir vincles entre els mateixos participants i les organitzacions del sector en el qual ja es treballa o es vol treballar amb la idea d’intercanviar experiències i potenciar noves oportunitats professionals.

Inscripció, al web de la Fira d’Ocupació

La inscripció a totes dues activitats és gratuïta i es pot fer a la pàgina web d’activitats de la Fira de l’Ocupació, seleccionant el campus en el qual els estudiants voldran participar.

A més del cafè-col·loqui i el dinar de networking, a la fira del campus Bellissens i a la de Sescelades també s’habilitarà un espai perquè els responsables de recursos humans de les empreses participants entrevistin directament els estudiants i titulats que encaixin amb els perfils que busquen.