15/03/2019

Tres estudiants del grau de Relacions Laborals i Ocupació, premiats pels seus treballs de fi de grau

El Col·legi de Graduats Socials de Tarragona reconeix els treballs d'Arantxa Prieto, Leila Saidi i Rubén Perarnau

Els estudiants Arantxa Prieto, Leila Saidi i Rubén Perarnau, premiats pel Col·legi de Graduats Socials de Tarragona pels millors treballs de fi de grau de Relacions Laborals i Ocupació.

El Col·legi de Graduats Socials ha reconegut els treballs de fi de grau de tres estudiants del grau de Relacions Laborals i Ocupació de la URV, Arantxa Prieto, Leila Saidi i Rubén Perarnau, durant la 24a edició de les Jornades Debat de Dret del Treball de la Seguretat Social. Els treballs dels tres estudiants van ser els més ben valorats de la seva promoció.

Arantxa Prieto va ser premiada pel treball “La tributació de les vendes online entre particulars”; Leila Saidi, pel treball “Accidente de trabajo: especial relevancia del accidente in itinere y la imprudencia temeraria”, i Rubén Perarnau, pel treball “Gestación por subrogación: un estado de la cuestión”.

Inauguració de les 24enes jornades debat del Col·legi de Graduats Socials de Tarragona.

Les Jornades de Debat de Dret del Treball de la Seguretat Social són una activitat formativa que anualment reuneix magistrats, catedràtics i experts. En l’edició que es va celebrar el 7 i 8 de març, els participants van tractar les relacions laborals encobertes, les novetats fiscals amb incidència al 2019, les futures reformes fiscals en projecte i l’actualització jurisprudencial en matèria de prestacions de la Seguretat Social, entre d’altres temes.