18/09/2020

Tres revistes de la URV, incorporades al repositori de Revistes Catalanes amb Accés Obert

Són Revista de Ciències d'Educació, Revista de Filologia i Revista de Geografia, Història i Filosofia

El repositori de Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO) ha incorporat tres noves revistes de Publicacions URV. Així, des del passat mes de juliol es poden consultar des d’aquesta plataforma les següents revistes: Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències d’Educació, Universitats Tarraconensis. Revista de Filologia i Universitas Tarraconensis. Revista de Geografia, Història i Filosofia.

La primera de les revistes publicades, Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l’Educació, es tracta d’una revista en accés obert publicada pel Departament de Pedagogia de la URV que recull recerca en matèria educativa que pot contribuir al desenvolupament de les Ciències de l’Educació i conduir a la difusió de nous enfocaments de l’ensenyament i aprenentatge com a resposta als reptes del segle XXI.

La segona, Universitas Tarraconensis. Revista de Filologia, recull el contingut de la sèrie promoguda per la Divisió de Filologia de la Facultat de Filosofia i Lletres de la Delegació de la Universitat de Barcelona a Tarragona que es va publicar entre el 1976 i el 1993.

Per últim, Universitas Tarraconensis. Revista de Geografia, Història i Filosofia  recull el contingut de la sèrie promoguda pel Departament de Geografia, Història i Filosofia de la Delegació de la Universitat de Barcelona, a Tarragona, que es va publicar entre el 1976 i el 1992.