07/03/2024

Tres titulacions de grau de l’ETSE han aconseguit la renovació dels segells de qualitat internacional

Després d'un procés d'avaluació per part de l'ANECA, els segells de qualitat estaran vigents fins al juliol de 2028

Classe de l'ETSE.

L’ETSE ha aconseguit renovar els segells de qualitat internacional de tres de les seves titulacions. En l’àmbit industrial el Grau d’Enginyeria Elèctrica (GEE) i el Grau d’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica (GEEIiA) han renovat el segell de qualitat internacional EUR-ACE®, mentre que en l’àmbit informàtic el Grau d’Enginyeria Informàtica (GEI) ha renovat el segell de qualitat internacional EURO-INF.

Aquests segells internacionals són concedits per ANECA, una agència espanyola de qualitat autoritzada per ENAEE (European Network for Accreditation of Engineering Education) en el cas del segell EUR-ACE, i per EQANIE (European Quality Assurance Network for Informatics Education) en el cas del segell EURO-INF. Es tracta de segells que certifiquen la qualitat de les nostres titulacions, reconeguts internacionalment i que identifiquen programes d’enginyeria d’alta qualitat a Europa.

La renovació d’aquests segells és el fruit del treball col·lectiu de totes les persones implicades en el dia a dia de la docència de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria. Des de la direcció es felicita a les persones implicades i s’agraeix  l’esforç i la seva implicació a tots els col·lectius, des del personal docent, al personal tècnic, de gestió i d’administració i serveis i també a l’alumnat.

Logotips dels segells de qualitat EUR-ACE i Euro-Inf