08/10/2018

Un centenar de persones participen en la quarta piraguada pel riu Ebre

Una setantena de piragües amb membres de tots els campus de la URV recorre el tram fluvial entre Miravet i Benifallet

El moment de la sortida de les piragües amb el castell de Miravet al fons.

Un total de 99 inscrits i 72 piragües -50 dobles i 22 individuals- van participar dissabte 6 d’octubre en la quarta piraguada pel riu Ebre organitzada pel servei d’Esports de la URV i el Campus Terres de l’Ebre. Els participants eren membres de tots els campus de la Universitat i també s’hi van comptar estudiants internacionals.

La quarta piraguada per l’Ebre ha transcorregut pel tram que va des de l’embarcador de Miravet, a la imatge, fins a Benifallet.

La baixada en piragua de la quarta edició va començar a l’embarcador de Miravet, amb el castell de teló de fons, i va acabar a l’embarcador de Benifallet. Es tracta d’un dels trams més salvatges, sorprenents i espectaculars del riu Ebre des del punt de vista paisatgístic. L’activitat tenia per objectiu promoure l’esport dins i fora de la universitat, fomentar lligams entre els estudiants i personal dels diferents campus i al mateix temps donar a conèixer el riu Ebre des de dins.

L’activitat va comptar amb el suport de la Secretaria General de l’Esport de la Generalitat de Catalunya, l’Institut per al Desenvolupament de les Comarques de l’Ebre (Idece) i l’Ajuntament de Benifallet.