24/11/2022

Un treball de recerca sobre Intel·ligència Artificial i Medicina, doblement premiat

El treball, de l'estudiant Andrea García Ignacio i titulat "Artificial Intelligence: The (r)evolutionary way to transform medicine" es va fer en col·laboració amb l'ETSE i va ser supervisat per la professora Aïda Valls

L'estudiant Andrea García Ignacio amb un dels premis rebuts pel seu treball de recerca.
L’estudiant de Andrea García Ignacio de 2n Batxillerat del Col·legi Diocesà Sagrada Família de Tortosa ha guanyat dos premis pel seu Treball de Recerca titulat “Artificial Intelligence: The (r)evolutionary way to transform medicine”.
Aquest treball el va fer en col·laboració amb l’ETSE, amb la supervisió de la professora Aïda Valls del Departament d’Enginyeria Informàtica i Matemàtiques de la URV. En el treball va estudiar com es poden usar algoritmes d’aprenentatge automàtic per ajudar al diagnòstic de malalties, i va fer un estudi amb dades de càncer de mama.
Els premis són: