15/12/2015

Una delegació de Kazakhstan visita la URV

La delegació, formada per deu representants de diferents institucions, va visitar la URV el passat 15 de desembre

Van estar a la URV representants del Ministeri d’Educació i Ciència, de l’Oficina Nacional d’Erasmus+ i de sis universitats. Les col·laboracions establertes durant aquesta reunió poden portar a la creació d’un programa de màsters conjunts en l’àmbit de preservació del patrimoni i a la mobilitat en el marc del programa internacional Erasmus+, entre altres propostes interessants.

El grup el va rebre el rector, la vicerectora d’Internacionalització i el vicerector de Política Acadèmica i del PDI, i durant els contactes hi va haver presentacions de la universitat, el Campus d’Excel·lència Internacional Catalunya Sud i els programes de postgrau de la URV.