10/07/2019

Una delegació turca del projecte europeu sobre ciutats intel·ligents visita la URV

S’han presentat quatre iniciatives de grups de recerca de la Universitat relacionats amb la millora de la gestió dels serveis com la qualitat de vida dels ciutadans

Un moment de la presentació del projecte del grup CRISES: Criptografia i Secret Estadístic.

La Universitat Rovira i Virgili ha acollit aquest dimecres la visita institucional de la delegació turca de la ciutat de Çanakkale, encapçalada pel seu alcalde Ülgür Gökhan, que fa estada aquesta setmana a Tarragona amb motiu del projecte europeu comú amb la Fundació Tarragona Smart Mediterranean Region sobre ciutats intel·ligents.

La delegació turca ha participat en un acte al campus Sescelades junt amb el vicerector d’Innovació i Transferència de Coneixement, Francesc Medina. S’hi ha presentat els projectes dels grups de recerca Smarth Health, Robòtica i Visions Intel·ligents, Enginyeria de processos sostenible assistida per ordinador i Criptografia i Secret Estadístic. La delegació també ha visitat el Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació (CRAI) Sescelades.

Una imatge de la delegació de Turquia i representants de la Universitat.

Tarragona rep aquesta setmana la visita de la delegació turca de la ciutat de Çanakkale amb qui comparteix projecte europeu comú sobre el futur de les ciutats intel·ligents. El projecte entre ambdues ciutats s’anomena Partnership for the future of smart cities, i  té per objectiu l’intercanvi d’experiències de governança i projectes conjunts entre les dues ciutats Patrimoni de la Humanitat, i forma part de la convocatòria “Town Twinning Actions” dins del règim de subvencions de la Unió Europea (TTGS) amb un pressupost de 100 mil euros.