19/12/2016

Unes 500 persones participen en els actes de la Marató organitzats pel campus Terres de l’Ebre

La caminada solidària organitzada pel Campus Terres de l’Ebre de la URV i celebrada aquest diumenge a Tortosa en benefici de la Marató de TV3 ha comptat amb una gran participació ciutadana. Unes 350 persones a les quals cal sumar les que han assistit als actes celebrats al pavelló de Remolins. En total ha reunit mig miler de persones i s’han aconseguit recaptar uns 750 euros que es destinaran a la investigació de l’ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques

Enlairada de globus per la Marató.

L’ictus és una de les tres malalties més letals del món, juntament amb el càncer i les malalties cardiovasculars. I es també una malaltia molt estesa, ja que es calcula que una de cada sis persones pateix un ictus al llarg de la seua vida. A Catalunya se’n detecten 14.000 casos cada l’any.

actuacions de les Els alumnes de les dos escoles de dansa de la ciutat han actuat a la Fira.
Els alumnes de les dos escoles de dansa de la ciutat han actuat al pavelló firal.
La caminada va sortir del parc Teodor González i va arribar al pavelló firal de Tortosa.
La caminada ha sortit del parc Teodor González i va arribar al pavelló firal de Tortosa.

La caminada que ha sortit aquest diumenge passades les 12 del migdia del parc Teodor González ha estat amenitzada per Lo Golafre, la Colla Jove, la Tuna Folk i els Gegants de Tortosa. I ha arribat gairebé una hora després al pavelló firal de Tortosa, on s’ha dut a terme la tradicional enlairada de globus i posteriorment a dintre del pavelló els assistents s’han pogut divertir amb el pallasso Moniato i han pogut gaudir de les actuacions de les alumnes de les dos escoles de dansa de la ciutat: la del Ballet Estudi Llibertat Curto i l’Escola de Dansa Esther Roselló.

El director del campus de les Terres de l'Ebre, Azael Fabregat i l'alcalde de Tortosa, Ferran Bel, durant els parlaments.
El director del campus de les Terres de l’Ebre, Azael Fabregat i l’alcalde de Tortosa, Ferran Bel, durant els parlaments.

És el novè any consecutiu que el campus Terres de l’Ebre de la URV organitza aquesta activitat amb l’objectiu de recaptar fons per a la Marató de TV3.