03/08/2018

La Universitat tanca els seus edificis fins al 26 d’agost

El Registre General està obert a l'edifici N5, a Sescelades, on es concentren els serveis mínims en horari de matí

La URV tanca tots els edificis al públic a partir del proper dilluns 6 d’agost fins al dia 26 d’aquest mes. El Registre General i els serveis mínims de diverses unitats estaran ubicats a l’edifici N5, situat al carrer Marcel·lí Domingo s/n del campus Sescelades, a Tarragona.

El registre obre al públic en aquest emplaçament de Sescelades des de les 10 del matí fins a les 13.30 h. A partir del 27 d’agost el Registre General tornarà a ser operatiu a l’edifici del rectorat. Els horaris es poden consultar al seu lloc web.

L’edifici N5 estarà obert per als serveis mínims de les 7.30 h a les 15.30 h durant els dies de tancament. Els serveis de la Universitat es reprendran a partir del dilluns 27 d’agost. Entre aquests hi ha el CRAI, que fa horari d’estiu fins al 14 de setembre; es pot consultar aquí.

El tancament es fa d’acord amb el Pla d’actuació econòmica i les mesures d’estalvi aprovats pel Consell de Govern.