09/04/2018

La URV convoca 51 beques per a estudiants de màster

La convocatòria és oberta fins al 20 de juny i els estudiants que les obtinguin estaran exempts de pagar la matrícula del proper curs 2018-19

La Universitat Rovira i Virgili ha obert la convocatòria de beques per seguir un màster el curs 2018-19 i els estudiants podran presentar la seva sol·licitud fins al 20 de juny. En total hi ha 51 beques disponibles, que eximiran a les persones que les gaudeixin de pagar l’import de les assignatures que es cursen per primera vegada, amb un màxim de 60 crèdits ECTS.

Les beques de Màster URV estan destinades a sufragar les despeses de matrícula dels estudiants de nou accés que hagin formalitzat la seva preinscripció a un màster universitari per al proper curs, de manera que només hauran de fer front a les despeses corresponents a les taxes administratives. La beca cobreix un màxim de 60 crèdits, i, en el cas dels màsters de 90 o 120 crèdits, l’exempció de matrícula també abasta els crèdits del segon curs, amb un màxim de 30 o 60 crèdits, respectivament. A més a més, per als estudiants internacionals, la dotació preveu un ajut de viatge de 1.000 euros.

D’aquesta manera la Universitat pretén facilitar l’accés als estudis de màster a aquelles persones amb un bon expedient acadèmic i amb mèrits en el currículum. Així, en la valoració de les sol·licituds es té en compte la ponderació de les qualificacions de l’expedient acadèmic i l’avaluació de l’itinerari curricular.

A més de les 51 beques de Màsters URV, també es convoquen nou beques per a estudiants que han cursat els estudis de grau en alguna de les universitats que formen part de l’Associació Universitària Iberoamericana de Postgrau (AUIP). En aquest cas, la beca també consisteix en l’exempció del pagament de la matrícula de les assignatures.

La preinscripció als màsters universitaris de la URV per al curs vinent es pot fer fins al proper 15 de maig. Se n’ofereixen un total de 54, a més de 40 titulacions pròpies.

Tota la informació sobre les bases de les convocatòries de les beques i el procediment de sol·licitud es pot trobar a la pàgina sobre les beques de Màster URV. A la pàgina sobre beques, premis i ajuts s’hi pot trobar la informació sobre aquestes i altres beques a les quals també poden optar els estudiants de màster.