14/02/2022

La URV obre les portes a les famílies i els estudiants de secundària per orientar-los sobre el futur professional

Les jornades de portes obertes seran el 19 de febrer, l'1 d'abril i el 14 de maig

Estudiants al campus Sescelades a l'inici del curs 2021-22.

Els estudiants de batxillerat i cicles formatius de grau superior i les seves famílies podran visitar les instal·lacions de la Universitat Rovira i Virgili durant les jornades de portes obertes que es faran el dissabte 19 de febrer al matí, el divendres 1 d’abril a la tarda i el dissabte 14 de maig al matí. Les jornades tenen per objectiu orientar els estudiants dels darrers cursos de secundària sobre el seu futur professional de la mà del professorat de la Universitat i dels estudiants dels graus, que explicaran la seva experiència.

Durant la visita, estudiants i famílies podran conèixer els plans d’estudi dels graus que es poden cursar a la URV, les sortides professionals, les oportunitats per fer estades a l’estranger i estades de pràctiques i resoldre dubtes sobre l’accés i la matrícula.

A més a més, podran veure els serveis i instal·lacions que tindran a l’abast els estudiants, com ara les aules, els laboratoris i el Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació, i conèixer activitats de la vida universitària, com ara les esportives o el voluntariat.

A més a més, bona part dels centres retransmetran en directe les xerrades per a les persones que no puguin assistir presencialment a les jornades, que poden visitar la Universitat virtualment.

Al web de les jornades de portes obertes s’hi poden trobar els horaris de les visites de cada facultat i escola, l’accés al registre i a la visita virtual. Cal fer la inscripció individual tant si l’assistència és presencial com a distància per no superar l’aforament establert pel protocol COVID en el primer cas i per rebre l’enllaç amb l’accés a l’streaming en el segon cas.