23/01/2015

VI Fòrum d’Actualització en Dret Local, de desembre a juny

El VI Fòrum d'Actualització en Dret Local del Camp de Tarragona i les Terres de l'Ebre es fa de desembre a juny, i s'han inscrit 81 persones. Està organitzat per la Càtedra d'Estudis Jurídics Locals Màrius Viadel i Martín de la URV

Aquesta nova edició del curs, que se celebra a la Facultat de Turisme i Geografia de Vila-seca, consta de 7 sessions, que representen 35 hores lectives de durada acadèmica. La primera sessió va ser el 19 de desembre i la darrera és l’11 de juny.

Es tracten temes d’especial actualitat en el món del dret, la gestió i la hisenda locals, que són impartits per professors, tècnics d’administració i altres professionals del món local amb reconegut prestigi.

L’objectiu d’aquest programa formatiu és establir un àmbit permanent i continuat d’actualització, perfeccionament, reflexió i debat sobre qüestions d’interès en les diferents matèries que conformen el món de l’administració local.

El curs està destinat a personal al servei de les administracions públiques de les comarques del Camp de Tarragona i de les Terres de l’Ebre, així com altres professionals que s’hi relacionen, persones interessades en la matèria i estudiants de grau i postgrau de la URV i d’altres universitats. Més informació, aquí.

La Càtedra Màrius Viadel de la URV, dirigida pel professor Josep Ramon Fuentes (Departament de Dret Públic), s’ha creat en col·laboració amb la Diputació de Tarragona.