20/03/2017

Visita de la York St John University a la URV i a l’I-Center

La visita va ajudar a reforçar els vincles entre ambdues universitats

Les representants de York St John (al mig) amb personal de l'I-Center
Les representants de la York St John University (al mig) amb personal de l'I-Center.

Una delegació de la York St John University (Gran Bretanya) formada per la cap de la unitat de Study Abroad i coordinadora d’intercanvi, Andreea Voica, i la professora Beverly Geesin, de la School of Languages and Linguistics, van visitar la URV els dies 20 i 21 de febrer. L’objectiu de la visita fou reforçar els vincles en el marc de conveni Erasmus+ existent entre ambdues institucions. Durant aquesta missió les van rebre representants del Departament d’Estudis Anglesos i Alemanys, del Servei Lingüístic i del CRAI. També van visitar el Centre Internacional i la residència universitària Sant Jordi, amb la intenció de conèixer els serveis que la URV ofereix als seus estudiants d’intercanvi.

A l’I-Center van ser rebudes per la Unitat d’Estratègia Internacional i, després d’una introducció i presentació d’ambdues universitats, es va fer una reunió de treball amb les persones a càrrec de la mobilitat entrant i sortint de la URV, Georgina Grau i Núria Golobardes, per millorar la col·laboració amb la URV. Durant la trobada es van intercanviar bones pràctiques a nivell de gestió de la mobilitat d’estudiants.