07/06/2017

Visita d’una delegació de la Shenzhen Polytechnic University a la URV

Aquesta visita, encapçalada per la vicepresidenta, va obrir les portes a noves oportunitats de col·laboració entre la URV i la universitat xinesa

The director of ETSE, Domènec Puig, received the delegation from Shenzhen Polytechnic.

La delegació de la Shenzhen Polytechnic (SZPT) de la Xina, encapçalada per la seva vicepresidenta, Li Yue, va visitar la URV el passat 7 d’abril per tal de reforçar vincles en el marc de conveni existent entre ambdues institucions; i amb l’interès d’ampliar la col·laboració amb la URV, en l’àmbit de les enginyeries impartides per l’ETSE i amb els programes del Centre d’Estudis Hispànics (CHE).

Es van fer dues reunions de treball: una amb el CHE al Campus Catalunya de la mà de l’equip de direcció, Esther Forgas, Antoni Nomdedeu, Angel Urquizu i de la professora de xinès, Zhu Rongrong.

Finalment, la delegació va visitar l’ETSE i el campus Sescelades on van ser rebuts pel director de l’Escola, Domènec Puig.