10/07/2018

Clou el màster en Eines per al Desenvolupament Professional a la Indústria amb la graduació de 14 estudiants

El consultor, assessor i formador Borja Arrizabalaga va pronunciar una conferència sobre els reptes de la indústria

Imatge dels graduats del màster en Eines per al Desenvolupament Professional a la Indústria amb la rectora de la Universitat.

La cloenda del màster en Eines per al Desenvolupament Professional a la Indústria, que s’imparteix a la Facultat de Química, va tenir lloc el 29 de juny al Paranimf de la Universitat. L’acte va ser l’escenari per a la graduació dels 14 estudiants del màster, que aquest curs s’ha fet per tercer any.

Imatge del Paranimf durant l’acte de cloenda del màster en Eines per al desenvolupament professional a la indústria.

La cloenda va ser presidida per la rectora María José Figueras, i van assistir-hi la degana de la Facultat de Química, Yolanda Cesteros, i el professor coordinador del màster, Francesc Borrull. Borja Arrizabalaga, que és consultor, assessor i formador d’excel·lència empresarial d’Arrizabalaga Consulting així com també professor del màster, va fer la conferència de la cloenda, que duia per títol “Desafiaments i oportunitats a la indústria 4.0 al Camp de Tarragona”.

Els estudiants assistents a la cloenda van rebre un diploma i un obsequi.

Dues de les estudiants del màster sostenint el seu diploma.

El màster en Eines per al Desenvolupament Professional a la Indústria va dirigit a graduats en Química, Enginyeria Química, Bioquímica o Biotecnologia, entre d’altres, als que proporciona una base teòrica i pràctica de qualitat per facilitar la seva inserció en l’entorn professional. El programa formatiu compta amb els coordinadors docents, els professors universitaris, i els experts industrials, prop de 40 professionals de diferents sectors, procedents de les empreses de l’entorn petroquímic, agroalimentari, cosmètic i de tractament d’aigües que aporten el seu coneixement expert.