30/10/2018

L’estudiant de l’ETSEQ Javier Ibort guanya el Premi Work Experience TechnipFMC 2018

Fa una estada a l'empresa com a enginyer de processos i TechnipFMC li paga la matrícula al Màster d'Enginyeria Química

Jerónimo Farnós, director general de TechnipFMC a Espanya, amb Javier Ibort, l'estudiant guardonat amb el Premi Work Experience de l'ETSEQ.

Javier Ibort, estudiant del Màster d’Enginyeria Química de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química (ETSEQ) de la URV, ha guanyat el Premi Work Experience TechnipFMC 2018, que consisteix en una estada a l’empresa i el pagament de la matrícula del màster. Ibort ja està fent les pràctiques al departament de Processos de l’oficina de TechnipFMC Tarragona com a enginyer de processos des del passat mes de juliol i fins a final de desembre d’aquest any.

Per a la selecció de l’estudiant guanyador, l’empresa ha tingut en compte el seu expedient, el coneixement d’idiomes, l’experiència laboral i l’experiència a l’estranger. Durant les pràctiques està fent tasques pròpies d’un enginyer de processos en un projecte de l’empresa: disseny d’equips, càlculs hidràulics, elaboració de diagrames de procés, especificació d’instruments i generació de llistes d’equips i de línies.

El programa Work Experience procura la formació integral dels estudiants, atreure talent, facilitar l’ocupabilitat i acostar els estudis a l’àmbit laboral. L’ETSEQ va impulsar-lo l’any 2013 i ja ha aconseguit la complicitat de diverses companyies. El programa potencia la relació universitat-empresa, i atorga premis econòmics al talent que els permet cobrir les despeses de matrícula del primer curs dels graus i dels diferents màsters que s’imparteixen a l’Escola.