19/06/2018

L’Institut d’Estudis Catalans visita la Facultat de Química

El centre va rebre la visita de la secció de Ciències i Tecnologia de l'IEC

Vint membres de la secció de Ciències i Tecnologia de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC) van visitar la Facultat de Química el dia 11 de juny, encapçalats pel seu president, Joan Antoni Solan,s i la vicepresidenta, Alícia Casals. La degana de la Facultat de Química, Yolanda Cesteros, el director del Departament de Química Física i Inorgànica, Òscar Pàmies, i el director del Departament de Química Analítica i Química Orgànica, Ricard Boqué, van rebre la comitiva. Els van informar de les principals línies de recerca en Química i Física que es porten a terme a la Facultat, a més de mostrar-los alguns dels laboratoris.

L’Institut d’Estudis Catalans és una corporació acadèmica, científica i cultural que té per objecte l’alta recerca científica i principalment la de tots els elements de la cultura catalana. La Secció de Ciències i Tecnologia de l’IEC comprèn actualment quatre àrees de ciències —Matemàtiques, Física, Química i Geologia, i quatre àrees de tecnologia  —Industrial, de la Construcció, de la Informació i Comunicació, i de la Terra.