14/12/2015

Sara Gomis, coordinadora d’hotels a Booking.com, protagonista de l’entrevista de Perfils URV

Sara Gomis, graduada en Turisme i màster en Direcció i Planificació de Turisme per la URV és la darrera Alumni entrevistada a la secció Perfils URV, un espai on titulats per la Universitat expliquen la seva experiència i recorden el seu pas per les aules

Sara Gomis, davant del PCT de Turisme i Oci de Catalunya, al campus Vila-seca de la URV.

Sara Gomis explica en aquesta entrevista el seu treball a Booking.com, la central de reserves més gran de la xarxa, amb una mitjana de 900.000 contractacions d’allotjament diàries. Gomis, graduada en Turisme i màster en Direcció i Planificació de Turisme per la URV, té a la seva feina una visió privilegiada dels indicadors que genera l’activitat, una informació que, un cop analitzada, li serveix per plantejar recomanacions de millora als gestors d’establiments.

Entre d’altres qüestions, Sara Gomis defensa a l’entrevista la necessitat d’incrementar la professionalització del sector i reclama més complicitat entre els empresaris i l’Administració pública per millorar i complementar els recursos turístics de la Costa Daurada.

Més informació:

Perfils URV