05/04/2019

200 persones participen a la caminada “A bon pas fem salut”

La comunitat URV s'implica en l'activitat per conscienciar la població dels beneficis de l'activitat física diària

Amb motiu del Dia Mundial de l’Activitat Física, que se celebra demà, es va fer la VII Caminada “A bon pas fem salut” dijous a la tarda a Tarragona. L’objectiu de l’acte era conscienciar la població de totes les edats dels beneficis de l’activitat física diària. Esports URV, junt amb la representació territorial de l’Agència de Salut Pública de Catalunya, el Consell Esportiu del Tarragonès i el Col·legi Oficial de Veterinaris de Tarragona, van organitzar aquesta activitat, que va comptar amb 200 participants.

Des del Camp de Mart, els caminants van recórrer l’avinguda Catalunya, el Parc del Francolí, i van retornar per la Rambla Nova fins a la meta, ubicada al mateix punt d’inici, en una ruta circular de 6 quilòmetres. La iniciativa, en la qual va participar-hi la comunitat universitària, serveix per difondre els beneficis de la pràctica diària d’activitat física sobre la salut i el benestar, així com els efectes positius que té sobre l’esfera emocional.

Esports URV té per objectiu precisament fomentar la pràctica de l’activitat física i l’esport a la Universitat. Organitza activitats esportives i de lleure a preus econòmics, així com també competicions, i ofereix descomptes a entitats esportives. Els membres de la comunitat URV poden formar-ne part pagant una quota única, vigent mentre duri la relació de l’estudiant o el personal amb la Universitat. Per donar a conèixer l’oferta, Esports URV ha produït un vídeo promocional.