16/05/2022

Prop de 3.000 persones s’interessen pels estudis de la URV durant les Jornades de Portes Obertes

Les facultats i escoles han mostrat les instal·lacions i han explicat els ensenyaments que es podran cursar el 2022-23

Jornada de Portes Obertes a la Facultat de Química.

Fins a 3.000 persones, entre futurs estudiants i acompanyants han visitat la URV durant els tres dies de portes obertes que s’han fet els dies 19 de febrer, 1 d’abril i 14 de maig. Les dotze escoles i facultats han donat a conèixer els 59 ensenyaments de grau que oferiran el curs vinent, així com els equipaments on es duu a terme la docència. Els alumnes de secundària i les seves famílies també han pogut conèixer els serveis i les instal·lacions de la Universitat, i les activitats que tenen lloc als diferents campus de la mà d’estudiants i professorat.

Alumnes i familiars visiten les aules de la Facultat d’Infermeria durant la Jornada de Portes Obertes del 14 de maig.

De fet, alguns d’ells han pogut participar en tallers i demostracions pràctiques, com les que aquest dissabte van oferir els estudiants que formen part de l’associació de robòtica, URBots, i els que integren l’equip URVoltage Racing, que es preparen per competir en un campionat universitari amb una moto elèctrica construida per ells mateixos.

Jornada de Portes Obertes a l’ETSE, en què els estudiants de l’associació URBots han fet demostracions de la seva activitat.

A més de visitar espais com ara les aules, els CRAI i els laboratoris, els futurs estudiants han pogut conèixer els plans d’estudis dels graus que estan pensant cursar, les pràctiques externes, les sortides professionals, les opcions de mobilitat a l’estranger,  i altres qüestions pràctiques.

Jornada de Portes Obertes a la Facultat de Química.

Algunes sessions informatives del 19 de febrer i del 14 de maig també es van fer a través de la plataforma MS Teams perquè fossin accessibles a totes les persones interessades. La gran majoria, però van assistir a les portes obertes presencials: gairebé 3.000 persones, el 62,3% de les quals han estat alumnes i el 37,7% familiars, professors o altres acompanyants.

L’oferta completa de graus es pot consultar al web de la URV.