29/04/2022

49 estudiants de grau i 45 de màster reben els premis extraordinaris 2019-20

Un acte reuneix els millors estudiants de la promoció amb la conferència de Zoe Cholbi Navarro, graduada en Medicina per la URV i resident de Cirurgia Plàstica i Reparadora a l'Hospital Universitari Germans Trias i Pujol

Estudiants que han rebut els premis extraordinaris de fi de grau i de fi de màster 2019-20.

Els millors estudiants de les promocions de grau i de màster han estat reconeguts amb els premis extraordinaris de final d’estudis 2019-20 que atorga la URV per reconèixer els millors expedients acadèmics. En total, s’han distingit 49 estudiants de grau i 45 de màster en un acte que es va fer dijous 29 d’abril a l’Aula Magna del campus Catalunya.

L’esdeveniment va comptar amb la conferència “Tot esforç té la seva recompensa”, de Zoe Cholbi Navarro, graduada en Medicina per la URV que està fent la residència en Cirurgia Plàstica i Reparadora a l’Hospital Universitari Germans Trias i Pujol.